Zajímavým i vítaným propagačním předmětem je reklamní oblečení. Vybírat můžete z pestré nabídky barev, druhů i velikostí oblečení. Velké oblibě se těší trička či polokošile. Následují mikiny, čepice, bundy i drobné části oděvu jako kravaty, šály, šátky či rukavice. Hodí se i župany, pláštěnky, tepláky či kraťasy. Trička a veškerý textil se potiskuje sítotiskem, jehož výhodou je barevná stálost, trvanlivost a příznivá cena. Oděvy a textil je možné ozdobit vkusnou reklamní nášivkou či výšivkou. Není výjimkou, že firmy mají vlastní firemní oblečení pro své zaměstnance, které je též třeba nechat zhotovit. Je možné vytvořit si přímo na www stránkách předběžnou nezávaznou poptávku a domluvit se na podmínkách a požadavcích.
Reklamní předměty se dostanou i tam, kam by se třeba jiný typ reklamy nedostal či byl přehlédnut. V případě, že se rozhodnete investovat do pořízení propagačních předmětů, upevníte tím nejen vzájemný vztah se zákazníky, ale zároveň vylepšíte své firemní náklady daňově uznatelným výdajem. Propagační předmět však musí splňovat určité náležitosti.