Reklama je placená či neplacená forma propagace určitého výrobku, služby nebo celé firmy. Propagace je způsob komunikace mezi prodávajícím a zákazníkem a jejím cílem je samozřejmě výrobek či službu prodat, event. dostat firmu do povědomí i podvědomí zákazníků. Velmi dobrým propagačním počinem jsou různé reklamní předměty opatřené logem firmy, event. URL adresou. Mohou to být drobnosti: žetony do nákupních vozíků, propisky, přívěsky, klíčenky, čokolády nebo látkové tašky. Dražší věci jako třeba sada sklenic, hrnečků, flash disky, kancelářské potřeby, diáře, kalendáře, ručníky, cestovní tašky nebo reklamní oděvy mohou sloužit jako dárky či pozornost zaměstnancům i obchodním partnerům. Do určité míry zvyšují důvěryhodnost firmy a vytvářejí přátelské prostředí mezi firmou a zákazníky, byť potencionálními.
Zajímavým i vítaným propagačním předmětem je reklamní oblečení. Vybírat můžete z pestré nabídky barev, druhů i velikostí oblečení. Velké oblibě se těší trička či polokošile. Následují mikiny, čepice, bundy i drobné části oděvu jako kravaty, šály, šátky či rukavice. Hodí se i župany, pláštěnky, tepláky či kraťasy. Trička a veškerý textil se potiskuje sítotiskem, jehož výhodou je barevná stálost, trvanlivost a příznivá cena. Oděvy a textil je možné ozdobit vkusnou reklamní nášivkou či výšivkou. Není výjimkou, že firmy mají vlastní firemní oblečení pro své zaměstnance, které je též třeba nechat zhotovit. Je možné vytvořit si přímo na www stránkách předběžnou nezávaznou poptávku a domluvit se na podmínkách a požadavcích.
Reklamní předměty se dostanou i tam, kam by se třeba jiný typ reklamy nedostal či byl přehlédnut. V případě, že se rozhodnete investovat do pořízení propagačních předmětů, upevníte tím nejen vzájemný vztah se zákazníky, ale zároveň vylepšíte své firemní náklady daňově uznatelným výdajem. Propagační předmět však musí splňovat určité náležitosti.