Záleží vám na tom, jak budou váš elektronický obchod hodnotit vaši zákazníci? Pokud chcete úspěšně vydělávat, tak by jistě mělo! V tom případě byste měli věnovat dostatek pozornosti nejen tomu, jak kvalitní zboží a za jakou cenu prodáváte, ale také tomu, jakým způsobem doručujete své zboží zákazníkům.
Na první pohled to tak třeba nevypadá, ale všichni už jsme si dávno zvykli na určitý standard doručení zboží. Zasílání zboží by proto mělo být pro zákazníka maximálně komfortní. Ideálně takové, aby pro něj nemusel nikam chodit, anebo si mohl ideálně zvolit, jakým způsobem mu bude zásilka doručena. A v každém případě by zásilka měla na místo dorazit nepoškozená a v té nejlepší kondici.
Velice proto záleží také na tom, do čeho svůj balíček zabalíte. V zásadě se užívají dvě možnosti. Stále nejvíce využívané je balení zásilek do kartonových krabic. To má ovšem celou řadu nevýhod. Taková zásilka bude vždy velmi objemná, protože ani tu sebelepší kartonovou krabici nevyplníte bezezbytku. Krabice má rohy a karton je poměrně nepoddajný. Navíc je i celkem těžký, třeba ve srovnání s jinými, moderními materiály. Pokud tedy své zboží zasíláte k zákazníkům v kartonových krabicích, tak zaplatíte nemálo peněz za jejich přepravu, protože jsou objemné a nemálo váží. A je jasné, že tato cena se následně promítne i do ceny zboží. Nicméně mnohem horší je fakt, že všichni moc dobře víme, že papír se špatně snáší s vodou. A není žádným překvapením, pokud takovou krabici cestou k zákazníkovi potká třeba déšť. V tom případě navlhne, anebo se dokonce promočí. A to může ohrozit stav a kvalitu doručeného zboží.
V tomto ohledu se jeví jako mnohem výhodnější druhá možnost odesílání zásilek, a to zabalení do plastových obálek. Ty jsou velice lehké, balenému zboží se dobře přizpůsobí, snadno se s nimi manipuluje a navíc jsou dokonale nepromokavé.